Thursday, October 7, 2010

Tolong Saya!

Saya seorang insan yang lemah. Hati saya lembut. Err.. I mean sensitif. Mudah terasa. Orang cakap biasalah tu sifat seorang perempuan. Tapi bagi saya tidak. Dah banyak kali terjumpa orang perempuan yang keras hati. Kalau hitam katanya, maka hitam jugak la jawapannya. Datanglah dugaan sebesar mana pun, dia tetap kuat.

Kenapa saya tak macam tu ek? Haih..

It's hard to tell you the truth. Takut menyinggung hati ramai orang. Saya selalu macam ni tau. Tak pandai buat keputusan bila ada orang ketiga. How to say huh? Saya tau buat keputusan. Tapi bila ada orang datang cakap yang lain daripada keputusan saya tu, mulalah saya ikut je cakap orang tu. Nak kata cepat terpengaruh tu, tak la jugak. Tapi alasan saya sebab nak jaga hati orang tu. Aiyaii.. Apa punya orang la saya ni kan?

Saya selalu fikir hati orang lain, tetapi jarang la orang lain tu nak fikir hati saya.

Sekarang hati saya berbelah bagi. Perasaan pun mulalah tak tenteram. Nak duduk diam pun tak boleh. Saya dah buat keputusan tu, dan saya TAK BOLEH nak patah balik. And now, saya tak tau nak buat apa. Nak rasa menyesal pun, dah terlambat.

Padan muka kau, Fiza!


OFF!




4 comments:

Fina Sophie said...

fiza, what happen?? :(

ika said...

oit..apekah??

AuraFIza said...

Fina Sophie

Wuuuu.. Aku benci la camni :(
Takleh cite kat sini..

AuraFIza said...

ika

Doi doi doi...
sekso den..