Friday, July 16, 2010

Sakit Perut Pun boleh Hapdet Jugak!

Ini berita-berita yang baru I dapat tadi ! Haihh.. Macam-macam hal. Berita-berita ni semua membuatkan aku terperanjat opocot dibuatnya. Nasib baik tak kena 'heart attack' ;)


Berita 1

I am the last person yang tahu berita ni. My ex-roomate, Nadia juga dapat hadiah kereta! Woaahh.. Dah sebulan! Tapi baru hari ni I tau. Grrrr.. Nak kena Nadia ni ;P Anyway, she got the present from her parent a month ago. Kereta Proton Saga BLM. Great! "Nanti bawa saya pergi jalan-jalan, okey.."


Berita 2

Ada orang tau password facebook Inchik Tunang! Siapakah kamu ha..? Geram geram geram!! Tiba-tiba je ada comment yang entah apa-apa kat situ. Mustahil 'bie' saya yang buat semua tu. Sebab dia nak online pun tak boleh. Plus comment tu memang menunjukkan bukan Inchik Tunang yang sebenar. Siap kamu. Watch out!!!! *Bertukar hijau*


Berita 3

Tadi masuk toilet. Dah siap tutup pintu, tiba-tiba nampak seekor binatang yang saaaaaangat besar!!! Nak jerit, takut binatang tu terkejut pulak. Nanti dia terbang kat aku, haaaa mampos! Aku pun buat la tindakan bijak. Berdiam diri agak lama, dengan harapan binatang tu tak sedar kehadiran aku kat situ. Bukak pintu slow-slow. Masa nak keluar dari pintu tu, aku lari selaju yang mungkin! Fuh.. Selamat! Tapi sampai sekarang tangan menggigil lagi. Terus tak jadi buang air. Ngeeee~ Eh.. Ini berita ke cerita..? Confuse!



Tu je la berita yang mengejutkan sangat tu. Heh. Annoying!

Aku sakit perut sekarang, okey! Kalau ada kesalahan tatabahasa atau ayat yang tak dapat difahami, sila buat-buat faham je ;)


Uhh.. Sakitnya peruuuutttt!!



4 comments:

♥ azza daha ♥ said...

haha..msti ade owg hack ur en tunang fb kn..kn..
akk kat u la ni ea???
sampai ble??

AuraFIza said...

Tu la pasal. Geram betul. Suka-suka je nak hack org punya acc.. Huhu..
Aah.. Akak kat U ni. Dah seminggu dah kat sini. Tu yang bosan teramat!!

meo188 said...

kecian die... rehat2...

btw, jom ambil award khas utk blog awk ni :D

http://freewebcomic.com/2010/07/geng_cipan_award_pakatan_komik_online/

AuraFIza said...

meo188

Yeahh.. Dapat award!!!
Dah tak sakit perut lagi da.. Ngeee~
Thanks yaw!!