Friday, May 14, 2010

MARAHHHH!!!!

Dah lama aku tak meluah perasaan dalam ni. Tapi, malam ni... Memang aku nak meluah habis-habisan. Aku tengah geram.. Tengah marah.. Tengah takde mood! Sakit hati!!!!

Orang yang kita percaya, tapi sebenarnya memang tak boleh dipercayai!!!!!!!!!!! Habis rahsia aku sampai ke orang ketiga. Orang ketiga pulak bercerita kat orang keempat, kelima, keenam, ketujuh....... Dan ntah keberapa lagi ntah. Sakit hati tak korang dengar???



(Cuba tahan marah)



Dia tu memang orang yang rapat dalam hidup aku. Of course aku percaya dia. Selama ni pun, memang aku cerita kat dia je. Hal-hal masalah ke, mintak pendapat ke... Semua aku akan refer kat dia. Walaupun kadang-kadang dia selalu bercanggahan pendapat dengan aku, tapi aku tak kisah pun. Asalkan dapat luah kat dia..

Tapi tadi semuanya dah berubah! Macam nak pecah dada ni bila ada orang lain yang tau rahsia aku. Aku memang takde cerita kat sesapa melainkan dia.. Tak macam orang gila pulak kan aku ni. Huh.. Sakit beb! Terkejut sangat-sangat. Nak marah dia pun tak termarah. Apa yang aku mampu cakap, aku kecewa kat dia sebab aku terlalu percayakan dia. Dia??? Macam biasalah. Sangat susah untuk seseorang nak mengaku silap dia kan? Siap marah aku balik pulak tu.. Takpe lah. Mungkin Allah nak tunjukkan kat aku...

Past is past. Orang lain pun dah tau. Dah tak boleh nak buat apa lagi dah. Urut dada sendiri. Pujuk hati sendiri. Malu jangan cakap lah! Macam nak bungkus muka ni dengan selimut. Lepas tu letak dalam almari. Sebab rahsia tu terlalu personal bagi aku. Hurm.. Entahlah.. Tak terluah lagi dah..



SAKIT HATI!!!



No comments: