Saturday, December 26, 2009

Wedding

Hari ni kenyang sangat-sangat. Melantak habis.. Diet pun entah ke mana. Ahh.. Lantaklah! ;P

Siang tadi aku telah menghadiri majlis perkahwinan BAHARIN dan YANIE.. Sebenarnya aku tak kenal pun diorang tu siapa. Aku cuma mengikut bontot 'orang tu' je. Err.. I mean Inchik Pakwe. Huhu. Kalau ikut aku, memang malas nak pegi. Yelah kan.. Bukan aku kenal pun siapa. Tapi dah dia beria sangat ajak, aku pun pergi je. Almaklumlah, aku kan setia, mendengar kata, taat... Muahahha.. Kitorang tak pergi berdua je. Ada lagi tiga orang lelaki jejaka idaman Malaya yang masing-masing dah tak available lagi. I think so...

Tak yah cakap banyak. Layan gamba je ek..










Huh.. Sedih betul! Gambar aku sekeping pun takde terselit. Mentang-mentang la aku tak kenal pengantin tu, tak diberi peluang langsung aku nak berposing-posing. Gambar-gambar kat atas tu, hampir kesemuanya aku yang ambil. Jadi, memang terserlahlah kerja aku adalah ambil gambar diorang jeee.. Bila aku nak bergambar, jam tu jugak la diorang nak balik.. Haihh.. Nasib kaulah, labu..

Apa-apa pun, aku nak wish jugak la..

SELAMAT PENGANTIN BARU pada BAHARIN dan YANIE. Semoga jodoh berkekalan hingga ke hujung nyawa ;)

p/s : Excited bila tengok orang kawin.. Can't wait!! Heee~



2 comments:

Fina said...

byk yg kawen musim2 cuti ni. syok je rasa tgok org kawen ni kan kan kan?

AuraFIza said...

haa..tau takpe..
jeles tol tgk diorang..
yang kite ni stai pun tak habis2 lg kan..hurm..