Thursday, December 24, 2009

Makhluk Tuhan Paling Seksi

I'm supposed to be at KL right now. Because tomorrow I have an interview at Jalan Raja Chulan. They offered me since a month ago. But, I cannot accept the request because of several reason.. So, setelah menimbangkan beberapa perkara, I already gave them a confirmation date, which is on tomorrow for the interview. Tapi tetap tak dapat pergi jugak!! Huh.. Frustnyaaaa!! Ayah dan mak macam tak berapa bagi aku kerja kat KL. Ayah dah siap carikan aku kerja kat Segamat ni. Hurmm.. Nothing to say la. Mungkin pilihan diorang yang terbaik untuk aku..

Hey.. I have a picture to show you! Gambar ni diambil hari tu, masa aku pergi menghabiskan masa dan duit dengan my cousin, Farihah..

Tengok tempat je korang dah boleh agak kan kat mana? Hahaha.. Ni kat dalam fitting room. Farihah cakap, dia suuuuukaaaaaa sangat gambar ni sebab peha dia nampak kecik. Euuuwwww.. Nampak je kecik, padahal tak pun. Muehehe.. Aku pulak suka gambar ni sebab perut aku 'muncet'.. Heyy.. Buncit tu seksi tau!! Hahaha..

As a conclusion, aku bangga mempunyai perut yang buncit. Sebab buncit tu seksi.. Nak lebih jelas dan nyata, boleh la aku katakan kat sini, I AM SEXY!! :D

Akulah makhluk Tuhan yang tercipta, yang paling seksi.. Cuma aku yang bisa membuatmu terus menjerit.. Ahhh Ahhhh Ahhhh..
Lalalalalalla...



No comments: