Saturday, October 10, 2009

Meeting dengan CEO

Malas ah nak berintro2 ni.. Terus pada stori mori kita, okey..

Aku telah dilantik sebagai Designer Executive oleh sebuah syarikat yang memerlukan khidmat aku. Ada dua orang lagi yang telah dilantik untuk bersama-sama menyiapkan salah satu projek syarikat tersebut, iaitu Hafiz dan Suraya. Dalam projek ini, kami dikehendaki menyediakan satu kertas kerja berkenaan dengan cadangan rekabentuk kasut bola sepak.. Pehh.. Gila tak gila la kan. Tetapi, Alhamdulillah.. Succesfully done! Kami telah mengadakan mesyuarat dengan pihak syarikat tersebut, dan mereka juga telah bersetuju dengan kesemua cadangan kami ni. Bijakk.. Bijakk ;)

Untuk memberikan ke'glamour'an pada ahli-ahli lembaga pengarah syarikat tersebut, aku akan mention nama diorang di sini.. Kami, yang Designer Executive ni memang da terserlah glamournya.. Muahaha..

CEO - Tuan Hadi
Secretary - Che' Lah (memang nama tu je yang aku tau.. Hehe)
Human Resource Executive - Ayu
Financial Executive - Aimi
Operation Executive - Ling (We called her darling.. Manja sikit)
Marketing Executive - Hajar

Diorang memang happening sangat. Seronok dapat bekerjasama dengan diorang.. Sebelum meeting bermula, kami semua telah berposing sakan.. Memang gila glamour, u!! Dengan CEO sekali join.. Haha.. Sempoi...



Mesti korang tak percaya kan? Haaa.. Bagus2. Tak payah percaya dan jangan sesekali mempercayainya.. Huhuhu..

Actually, this is one of our assignment. Subjek Pengantar Komunikasi, iaitu subjek elektif bebas kitorang. We need to make a video regarding any situation that have elements of communication. Jadi kami memilih situasi semasa sedang bermesyuarat. Panjang lebar la kalau nak cerita pasal assignment tu..

Kalau meeting betul-betul pakai selipar jamban, dah lama kena ketuk kepala agaknya.. Dan tempat meeting pun macam apa je kan. Tu sebenarnya kat dewan kuliah. Huhu.. Video dah diambil tapi tak menjadi. Banyak yang kurang. So, we have to make it again in another meeting on tomorrow night.. Harap-harap menjadi laa.. Jangan la ada yang ketawa-ketawa lagi.. Tapi serius, memang tak boleh berhenti gelak. KELAKAR, okey!

By the way, I really enjoy doing this assignment. Group kami memang BEST..!



No comments: