Wednesday, August 19, 2009

Live Traffic Feed

Some of my friend (also blogger) asked me just now.. "Fiza, is there 'Happy Birthday - Part 3' after this?" and I said, "Yup.. coming soon in a few days.." Jadi, tunggu aje lah ye. Hehe.. Thank you for all readers yang sangat bersungguh-sungguh membaca blog aku ni.. cayang kamu manyak2.. muaaahh2..

Okey.. berbalik pada topik asal. LIVE TRAFFIC FEED.. Kebanyakan bloggers akan meletakkan widget ini di dalam blog masing-masing. begitu juga dengan aku (ada kat sebelah kiri blog ini... scroll down..)..

Semalam, aku tengok LIVE TRAFFIC FEED di blog aku ni. Kebanyakan visitor adalah daripada luar negara. Aku tak pastilah sama ada mereka adalah warganegara Malaysia atau pun memang orang sana. Bukan apa.. Kesian kat diorang. Diorang bukan faham pun apa aku tulis ni.. hehe.. melainkan diorang cuba translate kan melalui software translation..

Macam biasa.. Klik gambar kalau tak nampak ;)

Apa-apa pun, terima kasih banyak-banyaklah pada yang sempat menyinggah. not forgotten to silent readers.. thanks a lot.. Pada asalnya, aku hanya menulis sekadar untuk meluahkan perasaan je. tak terfikir pun ada orang akan baca dan menjadi follower. pada pengomen sekalian, thanks ya! komen mu dikenang. walau pun pengomen tidak seramai pengomen blog lain, tapi aku tak kisah pun. cukup sekadar aku berpuas hati kerana dapat menulis di blog yang tak seberapa ni.. waaahh.. ucapan penghargaan ni. hehe.. teruskan membaca dan mengomen, okey!

** p/s : pengomen = orang yang memberi komen ;)



1 comment:

Anonymous said...

truskan menulis..
sy SOKONG!!
hehe..