Tuesday, August 4, 2009

ada aku kisah??

Aku tau kau baca ni..
sebab tu aku tulis kat sini.. hehe..
kau jangan ingat aku bodoh..
aku tau semua..
tapi aku tak kisah..

buat baik ada makna eh?
bagus2.. teruskan usaha mu sampai berjaya ;)
jangan tersungkur di tengah jalan, sudah..
orang buat baik, balasannya baik..
org buat jahat, balasannya pun jahat juga kan?

Jangan ingat aku selalu tersenyum, bermakna aku suka dengan permainan kau ni..
ketawa, ketawa juga..
tapi ingat, aku pun manusia biasa..
ada hati dan perasaan..
ada akal dan fikiran..
aku masih waras untuk berfikir..

So....

watch out, dear!!


5 comments:

Anonymous said...

simplified vers:

aku tak kisah
mmg niatku ingin memberitahu
aku tahu siapa dirimu

usaha baikmu yang tidak ikhlas itu,
kuUcapkan terima kasih
aku senyum tak bermakna utk mu
aku ketawa hanya utk menghiburkan hatiku
hati dan akalku tak mati kerana mu


buat baik berpada-pada, buat jahat ada balasannya
jalan mu masih jauh
semoga berjaya



watch out, dear or deer !! I miss u

--------------
ok tak ? hehehe

Anonymous said...

lebih simplified :

aku tak kisah
biarku tahu siapa dirimu (mmg tahu pun)
hati dan akalku, kewarasanku milikNya
aku tak mati keranamu
aku tak senyum dan ketawa keranamu
biar baik, biar jahat ada balasannya

jalanmu masih jauh, sayang...
semoga berjaya

AuraFIza said...

waahhh..ayat kamu lagi besh..
bakat trpendam eh?
i'm not gud in writing laa..
sorry ;)

al_karomeo said...

hohoh.,.,.
sounds marah je

AuraFIza said...

aah..
mara + geramm!

huhu..