Tuesday, June 9, 2009

hari ini....

aku da tak rajin nk update blog.nk story ape pun da tak tau.sejak akhir2 ni, aku lagi rajin jadi blog visitor.aku da pegi byk blog.seronok membaca ceritera orang.hehe.ade yang menangis, ketawa, luahan perasaan, politik, isu semasa, promote barangan, mcm2 lagi la.tapi kan aku betol2 jatuh chenta pada blog Just Khai.

.superb!!tah la..aku rasa seronok sgt baca semua entry dia.rasa interesting sgt..


back to my bored life (quite bored lately..).bangun je tido pagi td, aku kemas2 umah.then, bukak je pintu, kucing da mengeow2 (mintak diisi perut).aku pun dgn ikhlasnya (dgn harapan rezeki bertambah murah hari ni) bg makanan pd si meow2 tu..diorang pun makan dgn lahapnya.lebih kurang 5 minit jugak la aku berdiri je kat situ, memerhati kucing tuh menghabiskan makanannya.rasa mcm terleka plak tgk kucing tuh makan (mcm jakun la plak.huhu).bila kucing2 tu da terbaring kekenyangan, aku gak yg kene bersihkan sisa2 makanan die yg berterabur tu.tiba2, rasa sakit sgt kaki aku nih.rupanya ade sekor SEMUT HITAM gigit jari kaki aku.die pny bisa...huh!!tak yah cite laa.smp bengkak jari aku yg kecik nih.cilakak pnya semut!!waaaa...sakit!!

NEXT...
story bout my sis (Nana)

.esok rombongan merisik BUD

(bf dye) dtg.my parent r excited most!!suke bangat anak die da nk dkat kawin..pd hal bru nk merisik je..hahha.hurm..actually, ktorang pn rasa teruja gak.lg2 aku.. "Nana..kn kte da jnji nk tunang n kwin same2.tp skang, dye plak yg nk tunang dlu.how dare u!!argghhh.."

next week, mayb aku trun kl kot.but not confirm yet.slalu ckp je.tp tak g pn.hahaha..i want to meet my frenz there.EFFA

..lame gila tak jmp dye.membe2 kwin pn die tak dtg coz bz ngn keje.hope we can hang out together nnt yek, effa.beside that,aku ade berniat nk wat BLIND DATE!yup..blind date.jmpa kekasih alam maya!!hahaha.dulu aku ngn fana(besfren) slalu wat blind date nih.sejak ktorang da berjauhan nih je kureng sket wat prangai.tp aku rasa nnt g kl, aku nk jmp sorang dua..tak jnji pn ngn diorang.tgk r dlu cmane..

kawan2..
mak da bising.die soh tolong masak.well,i'm not a gud daughter kn? :(

OUT!


2 comments:

BUJANG SUSAH said...

mintak kucing tu seko... hehhee

AuraFIza said...

amek2..nk 2ekor pon bole =)