Wednesday, May 27, 2009

Masak lagi..

aku masak lg?
hahaha..
sronok2..
menu smalam - ayam masak merah
menu ari ni - ayam masak sambal kicap
menjadi r gak..
tak sangka.....
hahhaa

esok nk g kluang..
nk g tgk aid [adik kite] kt SMSJ..
nk tau cite dak nakal tuh??
smalam cikgu die cal..
cikgu die kata die kt ospital..
die men ping pong [da la men tgh2 mlm]..
pastu kaki die termasuk skru..
die tarik skru tuh n kulit die pn terkoyak la..
darah melimpah2..
bwk g ospital n kene jahit..
skang kaki die kene balut n takleh jalan..
dats y la kene g sane tgk dye..
anak manja katakan..huhu..

td g jalan2 ngan mak..
pastu g butik..
tgk2 baju..
mak nk bli tdung..
pastu mak offer aku baju..
aku pn ape lg..
pantang dipelawa..
huhuhu..
dpt la baju utk pkai masa mmbe aku kawin ujung mnggu nih..
sronoknye ade baju baru!!

hurmm..aku sbenanye nk edit blog nih..
nk tuka layout..
tp pyah laa..
kene fokus n kene spend time masa yg amat lama..
da la aku nih bkn pndai sgt..
da jmp da layout yg cute2..
tp lom rajin lg nk edit sume..
nnt r kn..
tp klo ade sesape yg suke suki nk tlong edit, leh gak..
amat dialu2 kn ;)

orait..its time for watching tv!hehe...

ADIOS~


1 comment:

Fina Sophie said...

fiza, sama la kita.. masak gak.. haha