Tuesday, May 12, 2009

aku masak??

so damn bored!!
arghhhhh..
tatau nk watpe..
blk2 mkn + tdo + tgk tv..
huh...

hari nih cipta sejarah..
u now wat??
aku MASAK ari nih..
hahahhahahha..
for ur information, aku nih mmg ZERO bab msak memasak nih..
tp td i tried my best utk sdiakan lunch..
finally, i done it!!succesfully done..!!
huahuahuahua..
msak ayam msak lemak + sayur kobis + ikan goreng...
haaa..orait r tuh kn..

nih komen yg mak bg :
- "kuah lemak tuh masin sgt2" [hahha..mmg btol pn.aku sndri tak tertelan]
- "len kali kalo nk ptong lada tuh, ptong kicik sket.nih besa gedabak, sape nk telan?" [aku tak slera tgk sayur yg aku msak tu.lembik sgt]
- "lauk sume da ok..ade rase.cume practise lg biar cekap" [bangga beb!]

huahuahua..
komen yg memberangsangkan...
its better than nothing, rite?

hurm..
sblm nih aku jnji ngn abg nazri nk blaja msak time cuti nih..
then skang, aku da blaja..
sayangnye...............
hurm...let it go!!

aa..td kn mak soh aku msok klas menjahit or msak..
adoyai..lemah sendi2 aku nih..
benda tuh nk kene ade minat..
aku tak minat r..
isk2...

dats all 4 t0day...

** short msg to HIDAYAT FAHMI : i'm waiting 4 ur msg n cal..once a day.it's enough!tenkiu..


No comments: