Wednesday, March 18, 2009

Luahan Hati..

huh..lama dah tak update blog..

i like to express my feeling here..
so, if u feel bored, silakan.....
i dont care!

before dat, i need a space to breath..
no space for me to breath in now..
coz someone kentut in front of me!!
adoiiiiii...siot tol la chu nih..
bucuk acin..huhuhu..

erm..actually, aku masih lagi tercari2 'something' yg hilang..
i dont who am i..
i dont know myself..
da lama aku mencari diri aku yg sbenar..
diri aku da lama hilang..
i want to be ME cam dolu2..
its hard 4 me to accept a 'NEW' ME..
i hate myself to be like dis!!!!!
aaargggghhhh..
stress2..!!

aku tak tau nak luahkan prasaan aku nih kt sape..
nak luah kt kawan2, tkot tak bole dipercayai pulak..
so, better aku luahkan kt cni je la..
biar laa tak secara jelas dan nyata..
at least, aku rasa sdikit lega..

da lama aku tak story psal 'dia' kn?
nape ek?
sbb aku pn da tak jmpa 'dia' lg..
lg pn, aku mmg nak lupakan 'dia'..
kdang2 rasa rndu gak..
tp biar je laa..
let it be our sweet memory..
sronok dpt knal ngan 'dia'..
miss u ssooo much dear ;)

erm..i juz want to get ur opinion..
kdang2 benda nih terlintas dlm kepala otak aku nih..
benda nih lngsung takde kene mengena samada yg hdup atau pn
yg da mninggal dunia tau..
korang jgn salah sangka plak..
cmane ek kalo aku nih kawin ngan laki tua..
means, laki tu kaya gile [maybe dato']??
or, aku kawin ngan laki org??
hahahhaa..sound silly rite?
smalam sblum tdo, aku terpk benda nih..
aku pn tatau cmane benda nih leh terlintas dlm pkiran aku nih..
GOSH...really crazee!!

mntak2 dijauhkan laa kn..
aku tanak la weyh org tua [even die kaya cmane pn]..
i tak rela u!!!!!!! n oso tak slera..huahuahua..
laki org pn aku tanak..
ensem cmane pn die, aku tanak!!!
wekkkk2...geli...huhuhuhu...
aku nk bujang trang tang tang gak..
hehe..

k la kawan2..
nk continue wif my asgment..
;)

* HELP ME TO FIND MYSELF, plisss..


No comments: