Sunday, February 22, 2009

Cute Little Teddy

Today is Sunday. I have only two classes. 12.30pm - 2.00pm (Shipping class) and the other one, 2.00pm - 3.30pm (Financial Management Class). Untuk kelas Shipping tadi ada Midterm. Semua tiruuuu!! Aku pun.. Ngehngehngeh!

Nothing interesting to share lah. Hurmm..

Wanna show you this!




Cute takkk?? Okey.. Sila jeles! I got this from Mat @ Mizi as my birthday present. Thanks a lot!! Tengok kat tapak kaki dia tu. Ada tulis I LOVE YOU. Ohh Cair sudahhh.. Sweet. Hihi.. For your information, I already had a cute name for my little teddy. ZIFFY! Love that name!! :))

Eh perasan tak gambar nampak gelap and blur. Hurmm. Phone baru ni memang tak cantik la kalau nak bercamwhoring. Almaklum la.. 1.3MP sahaja! So, what do you expect?? Huhu..

Okey la. Nak pergi makan.. Tak sabar nak melahap moi sup, my favourite uolssss!

Bye!



No comments: