Tuesday, December 16, 2008

Cerita suka-suki

i'm now at New York..
huh..so damn co0l..tak tahan beb..
dis is my 2nd time aku g cni..
td g shopping..
erk..actually, window shopping je..
huhuhu..
beli makanan byk gile..
mak kalo beli makan2 mmg banyak..
sbb tu la anak2 die sume kuat makan ;)

i think i dont want to story bout my 'future husband' [huahuahua] again n again..
u noe y?
coz that story dont have the ending..
everyday is beginning of the story..
how come r..
tp nk ckp sket je..juz a few words
"Luv abg sooo much.."
ok..dats all ;P

cuti aku da nak abes..
kdg2 rase cam tak sabo gile nk blk kedah..
tp bile da nk dkat blk kdah, rase mls plak..
dok sana best tp yg tak syoknye nk start blaja blk..
adoi..i hate the situation..
kn best kalo blaja without exam..
msti enjoy gile hdup ni..
kan kan kan??
korang tak rase cam tu ke?
hurmm...

hey u..
i ade cite besh taw..
lupe plak nk story..
gosip u...
mmbe lame i, nas da kawin da ngan EDDY..
EDDY tu pnah ngan aku dlu..
tp jap je..
satu persinggahan je..
huhuhu..

aku rase lom trlmbt lg nk bg ucapan sket kat nas..
coz aku tak dpt contact die lngsung r..
kot2 la die or sape yg knal die trbaca 'special wish' ni, tlg2 smpkan ehh..

" To NAS & EDDY.. Selamat Pengantin Baru. Semoga Kekal hingga ke akhir hayat
dan dikurniakan anak2 yg soleh dan solehah. tak sangke membe aku ni da
kawin dlu drpd aku.erm..takpe la.korg jaga la rumahtangga tu baik2..
n jadik la suami istri yg baik. Misz u~"

uhuk..uhuk..sedeynye aku tak kawin lg..
doa2 kn la aku cpt dpt jodoh..
langkah bendul pn tak pe laa..
asalkan kawin cpat..
hehe..

** Ehh..lupe nk bitau.aku skang bkn kt New York btol2.tp kt Hotel New York je.kt JB..hehehe


No comments: