Wednesday, September 10, 2008

8 September 2008

8 September 2008 - Tarikh keramat.Its over!! sedihnya hny Tuhan je la yg tau.stiap pertemuan msti ada perpisahan. Apa pun jadi,aku redha.. dah tertulis jodoh kitorang takde. Harapan semoga "dia" jumpa orang yang btul2 dapat menjadi teman hidupnya. Walau mcm mana syg pn, kami terpaksa berpisah.knape putus??a lot of reason!!

Hubungan kami hampir 3thn.mcm2 kenangan kami lalui bersama.Ada pahit, ada manis..i'll never forget our memories."dia" seorg yang panas baran.panas baran sgt2..tp dia baik.dia tak penah hampakan apa je permintaan aku.dia sanggup buat apa je utk aku..tp sygnya, kami tak bole teruskan.arghhhh..sakit!!mmg sakit. tp aku kena kuat..jadikan ni sbg satu pengajaran dalam kehidupan.think positive ;)

Tenkiu s0oo much to all of my frenz yg byk sgt bg support n semangat.My sis, Wanchu, Niza, Fina, Dzul...korang mmg best!!kalau takde korang, mungkin aku tak dpt berfkir dgn waras.hehe..luv u guys!jasamu dikenang ;)

*Papa...umi takkan lupakan papa smp bila2.semoga papa dpt carik pengganti yg lebih baik drpd umi...



1 comment:

dir&fara said...

emmmm.. sedih kan bile ditinggalkan camni?? dir pun penah kene.. tapi alhamdulillah, dir yakin cinte tu tetap akan dtg juge..