Thursday, December 30, 2010

Welcome 2011

Happy New Year! Bye-bye 2010. Welcome 2011..

Cerita pasal New Year ni, nak tau jugak la kan. Apa azam tahun baru you all? Azam tahun ni dah tercapai ke belum? For me, tahun ni adalah tahun yang penuh dengan cabaran. Tapi Alhamdulillah, I dapat harunginya dengan sabar. Walaupun kadang-kadang tu ada lah jugak hilang kesabaran. Huhu.. Bersyukur sangat pada Allah kerana memberi peluang lagi untuk kita hidup kat dunia ni, bagi kita peluang untuk kita terus menjalani kehidupan macam biasa. Thank you Allah!

Entri kali ni I nak set up azam untuk tahun 2011. Semoga entri ini akan memberi I semangat untuk capai target 2011. Bak kata mak, hidup ni mesti ada target. Barulah hidup tak sia-sia. Ahaa.. Sokong mak!!!

  1. First sekali, Of course nak tingkatkan amalan kepada Allah. To tell you the truth, azam inilah akan jadi azam WAJIB setiap tahun. Moga-moga kali ni Allah bukakan pintu hatiku ni. InsyaAllah ;)
  2. Bulan Febuari ni, I akan jadi isteri orang dah! HAHA. Macam kelakar pun ada. Tapi dah sampai masanya kan. Syukur Alhamdulillah. So, I berazam nak jadi seorang isteri yang solehah, isteri yang tak ingkar arahan Inchik hubby, dan nak buat yang PALING terbaik untuk suami terchenta! Berdebar-debar jugak. Sebab masak pun tak reti! Ahaks... Takpe takpe.. Still have time untuk practice. Kan kan..
  3. I need a job! Yeah.. Akan berusaha bersungguh-sungguh mencari duit sendiri. Teringin nak kerja kat ofis, duduk kat kerusi boss. Haha.. Berangan lebih la kau!
Setakat ni, itu aje la yang I memang naaaaaaak sangat pada tahun depan. Pray for me! Cepat lah tiba 2011. Tahun 2010 banyak sangat dugaannya. Nak cepat-cepat tinggalkan 2010. Huhu. Okey lah. Malam ni sama-sama kita countdown ye. I countdown depan tv jek. Heee~

HAPPY NEW YEAR!!



Semoga tahun 2011 akan lebih bermakna dari tahun 2010.
Muka happy yaw! Ngeee~



4 comments:

nazihahisa said...

semoga tahun 2011 kita buka lembaran baru azam baru, semangat baru dan baiki diri bersama :)

AuraFIza said...

Yup. Tutup buku lama. Buka buku baru.
Selamat Tahun Baru ;)

♥ azza daha ♥ said...

hapy new year 2011..♥♥♥
tingkatkan prestasi, kurangkan kontroversi..
smua thn depan lbh baik dr thun sbelumnya..:)

**azam no.1 tuh mmg sama ngan Jaja..tpi..liatttnya nak buat..smuga diringankan hati n angota badan tuk beramal..:)
Amin..

AuraFIza said...

happy new year dear!

same eh ngan jaja?
harap2 kita dapat sama2 lebih kuatkan iman...
bak kata pepatah, alah bisa tegal biasa...
huhuhu..
Moga Allah dapat membantu kita ;))