Tuesday, December 7, 2010

Aurafiza Kembali

Ya Allah. Rupanya dah terlalu lama I tak hapdet belog! Bukan setakat tak hapdet jek, jenguk pun tak! TERUK betul..

Okey.. Sebelum terlambat, mau wish dulu.

Salam Maal Hijrah pada semua readers (tu pun kalau ada lagi). Semoga tahun baru ini memberi lebih keberkatan dalam hidup kita. Sama-samalah kita berhijrah ke suatu 'tempat' yang lebih baik. Jadikan tahun lalu sebagai kenangan dan pengajaran. Dan tahun baru ini sebagai impian dan harapan.

Erm. Nak starting dengan cerita apa pun tak tau. Nak menaip panjang lebar pun dah macam kekok je. Haiyooo.. Sangat tak suka ini perangai!!

Ehhh.. Jap jap. So surprising me! You know what? Walaupun I tak hapdet belog dalam masa yang SANGAT lama, tetapi follower belog ini semakin bertambah dan yang click LIKE button pun dah semakin ramai. Oh terharu! You all semua memang baik lah! Give-Me-Five sikit... Thank you so much yaw! Yelah kan. Mungkin inilah dikatakan rezeki bakal pengantin. Hohoho.. Okey okey.. Takda kena mengena ;P

Buat masa sekarang ni, I tak berniat pun nak cerita-cerita apa yang dah terjadi selama kehilangan I di dunia alam maya ni. Sebab I agak busy dengan belog lain. Ahaks! TERcurang pulak kan. Alkisahnya, I tengah excited gila buat bisnes online. First trying and really work it! Alhamdulillah.. Rezeki bakal pengantin lagi. Hikhikhik..

Harap-harap la you all semua dapat la beli-belah dengan I eh. Tiada paksaan, tapi meh la tengok-tengok dulu. Mana tau ada yang berkenan di hati kan ;)

CLICK JE KAT SINI :

- Polo, Coach, Burberry, Prada, Tracey Star, Guess, Gucci and many more! -

- 100% original. 100% authentic! Giorgio Armani, Guess, Escada, Dunhill, Lancome, Bvalgari, and many more! Available for Men and Women -


Hoyeh! Fiza dah mula mempromote. Hehe.. Jangan lupa ye visit page tu. Support la saya ;))

Okeh. Mau minum Orange Juice dulu. Daaaaa~